ترکیب بازی‌های Red Dead Redemption و Civilization در بازی Coldridge

14
تاریخ انتشار بازی Coldridge

Coldridge اولین بازی از یک تیم توسعه دهنده جدید به نام Frog Collective است. این تیم تشکیل شده از توسعه دهندگان با تجربه بازی‌های استراتژی بوده و در اولین ساخته این شرکت یعنی بازی Coldridge شاهد ترکیبی از بازی‌های Red Dead Redemption و سری Civilization هستیم.

توسعه دهندگان بازی Coldridge به مدت ۱۲ سال در استودیو Amplitude که مستقر در پاریس بود، بر روی بازی‌های استراتژیکی مانند Humankind و Endless Space کار می‌کردند و حالا استودیو خود را راه اندازی کرده‌اند و روی اولین پروژه آن کار می‌کنند. بازی Coldridge قرار است یک عنوان استراتژیک نوبتی باشد که در اتمسفر غرب وحشی روایت می‌شود.

در این بازی شما نقش یک معدنچی را بر عهده می‌گیرید. وظیفه شما این است که مناطق مختلف Coldridge را برای به دست آوردن منابع ارزشمند کاوش کنید. شما باید معماهای پیچیده حل کنید، قراردادهای مختلف را امضا کرده و تلاش کنید تا سود خود را در این منطقه به حداکثر برسانید.

ترکیب بازی‌های Red Dead Redemption و Civilization در بازی Coldridge
Coldridge اتمسفر غرب وحشی Red Dead Redemption و گیم پلی مشابه Civilization دارد.

بر اساس توضیحات نوشته شده در صفحه استیم این بازی، هدف بازی Coldridge ارائه یک ماجراجویی جذاب است که تفکر استراتژیک گیمر را به چالش بکشد. در این بازی باید سعی کنید تا مدت طولانی در دنیای آن زنده بمانید و رازهای Coldridge را کشف کنید.

عنصر اصلی گیم پلی Coldridge ریسک در برابر پاداش است. شما می‌توانید از بین قراردادهایی که خطر زیادی داشته اما پول بیشتر می‌دهند یا قراردادهای با خطر کمتر که پاداش‌های متوسطی دارند، انتخاب کنید. از آن جایی که این یک بازی استراتژیک است، باید حرکات خود را با دقت برنامه ریزی کرده و از تجهیزات برای کاوش و رسیدن به اهداف مختلف به خوبی استفاده کنید.

همچنین در این بازی شاهد استفاده از المان‌های سبک roguelite نیز هستیم. Coldridge آیتم‌ها و شخصیت‌های مختلفی دارد که می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید و با استفاده از قدرت آن‌ها، چالش‌های بازی را به شکل بهتری طی کنید. از سوی دیگر می‌توانید با طلایی که از انجام قراردادها به دست می‌آورید، وسایل مختلفی خریداری کنید. بازی Coldridge هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما قرار است نسخه دمو آن در همین ماه منتشر شود.

0 0 رای ها
چقدر این پست مفید بود؟ بیشترین امتیاز=سمت چپ
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها