بهترین وسایل گیمینگ برای موبایل

11
بهترین وسایل گیمینگ موبایل

امروزه، گوشی‌های هوشمند به قدری قدرتمند شده‌اند که مثل یک کنسول بازی مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، برای تجربه بازی بر روی گوشی به صورت روان و لذت بخش، نیاز است تا بهترین وسایل گیمینگ موبایل را بخرید و با استفاده از آن‌ها به شکل حرفه‌ای‌تری بازی‌های مورد علاقه خود را انجام دهید.

در همین راستا قصد داریم تا شما را با بهترین وسایل گیمینگ گوشی آشنا کنیم. با پروچس همراه باشید.

دسته بازی برای موبایل

با وجود این که شاهد عرضه بازی‌های با کیفیت و جذابی برای گوشی‌های هوشمند هستیم، با این حال ممکن است تجربه کردن بسیاری از بازی‌ها با کنترلرهای مجازی موبایل سخت و چالشی باشد.

بهترین لوازم جانبی گیمینگ گوشی
دسته‌های بازی یکی از مهم‌ترین و بهترین تجهیزات گیمینگ موبایل هستند

در چنین شرایطی استفاده از کنترلرهای سخت افزاری باعث لذت بخش تر شدن تجربه شما می‌شود. در واقع این موضوع باعث شده تا یکی از وسایل گیمینگ موبایل که بتوانید برای خرید آن اقدام کنید، دسته‌های بازی برای موبایل باشند.

کنترلرهای بازی برای موبایل باعث می‌شود تا بتوانید به شکل راحت‌تری بازی‌های مورد علاقه خود را تجربه کنید. موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که می‌توانید دسته‌های بازی را به گوشی‌های اندروید و iOS وصل کرده و بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile را به راحتی بر روی گوشی خود انجام دهید.

البته موضوع مهم این است که در بازار شاهد طیف قابل توجهی از انواع دسته‌های بازی هستیم، و شما باید با توجه به نیاز و شرایط خود، محصول مناسب را خریداری کنید. برخی از کنترلرها از طریق بلوتوث به موبایل متصل می‌شوند، در حالی که برخی دیگر برای زمان پاسخگوییِ سریع‌تر از پورت‌هایUSB-C یا لایتنینگ استفاده می‌کنند.

کاور عرقگیر انگشت

بهترین تجهیزات گیمینگ موبایل
: اگر می‌خواهید در زمان بازی، انگشتان عرق نکرده و سر نخورند، کاور عرقگیر انگشت تهیه کنید.

با وجود این که دسته‌های بازی انتخابی عالی برای گیمرهای موبایل به نظر می‌رسند اما ممکن است بسیاری از گیمرها ترجیح ‌دهند که از طریق صفحه نمایش بازی‌هایی را که دوست دارند، تجربه کنند. در صورتی که به صورت طولانی مدت با موبایل بازی می‌کنید، ممکن است انگشتان شما عرق کند، این موضوع باعث لیز خوردن انگشتان و کاهش دقت شما می‌شود.

پیشنهاد مرتبط: 

در چنین شرایطی می‌توانید کاور عرقگیر انگشت را به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی گیمینگ موبایل خریداری کنید. این کاورها به دلیل راحتی، کمک به بهبود عملکرد گیمر و محافظت از انگشتان در زمان بازی با موبایل، محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرهای حرفه‌ای پیدا کرده اند.

تولید کنندگان کاور عرقگیر انگشت، آن‌ها را از پارچه کشسان و قابل تنفس مانند نایلون یا اسپندکس می‌سازند که به راحتی روی انگشتان قرار می گیرد. آن‌ها همچنین این کاورها را در اندازه‌های مختلف تولید می‌کنند تا متناسب با انواع انگشتان گیمر باشد.

♦ کاور انگشت جاذب عرق است، به همین دلیل، انگشتان گیمر را خشک نگه داشته و از لغزیدن انگشت در زمان بازی جلوگیری ‌می کند.

ایرباد بی سیم

اگر می‌خواهید در هنگام تجربه بازی‌های موبایل صدای بازی را به بهترین شکل ممکن بشنوید، برای خرید ایرباد بی سیم اقدام کنید. در گذشته، ایربادها عملکرد ضعیفی در زمان اجرای بازی‌های ویدیویی داشتند و صدا را با کیفیت کم، تاخیر زیاد و… پخش می‌کردند، اما امروزه مدل‌های مختلفی از ایربادها به طور خاص برای بازی طراحی شده‌اند.

بهترین وسایل جانبی گیمینگ برای گوشی
ایربادهای بی سیم به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید صدا بازی را به بهترین شکل ممکن بشنوید.

این ایربادها به عنوان بهترین تجهیزات گیمینگ موبایل برای گیمرهایی که از ابعاد بزرگ هدست خوششان نمی‌آید، عالی هستند.

همچنین اگر از ایربادهای گیمینگ استفاده کنید، با مشکل تأخیر (latency) صدا مواجه نخواهید شد. ایربادهای گیمینگ اغلب دارای درایورهای صوتی با کیفیت بالا هستند تا صداهای واضح و با جزئیات را ارائه دهند. همچنین در این دسته از محصولات میکروفون‌های داخلی وجود دارد که برای برقراری ارتباط درون بازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

خنک کننده یا کولر برای گوشی

با وجود این که گوشی‌های مدرن پردازنده‌های قدرتمندی دارند، اما همچنان با مشکل داغ شدن مواجه هستند. این یک معضل آزاردهنده برای گیمرهایی است که می‌خواهند بدون مشکل از بازی کردن با گوشی لذت ببرند.

بهترین وسایل گیمینگ برای موبایل
برای خنک کردن گوشی و جلوگیری از داغ کردن آن، خنک کننده یا کولر گوشی اهمیت بسیار زیادی دارد.

داغ شدن گوشی می‌تواند مشکلات مختلفی برای موبایل به همراه داشته باشد. در برخی موارد، گوشی‌ها به دلیل داغ شدن بیش از حد حتی خاموش می‌شوند.

برای حل این مشکل نیاز است تا به عنوان یکی از بهترین وسایل گیمینگ موبایل، برای خرید خنک کننده‌ها یا کولرهای گوشی اقدام کنید. این دسته از محصولات فن‌های مستقل بزرگی هستند که به گوشی‌ها متصل می‌شوند.

خنک کننده‌های گوشی شبیه به کول پدهای لپ تاپ هستند، اما به جای تولید هوای خنک، بیشتر از سینک‌های حرارتی برای از بین بردن گرمای اضافی و دفع آن با فن استفاده می‌کنند.

عملکرد کولرهای گوشی به طور شگفت انگیزی عالی بوده و می‌تواند گوشی‌ها را حتی در هنگام اجرای بازی‌های سنگین در دمای ایده آل نگه دارد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید خنک کننده‌های گوشی را در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

کیبورد گیمینگ

بهترین ابزار برای گیمرهای موبایل
اگر گیمر حرفه‌ای پی سی هستید، خرید کیبوردهای گیمینگ موبایل باعث می‌شود تا تجربه‌ای مشابه داشته باشید.

کیبوردهای گیمینگ موبایل ابزاری هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا با استفاده از دکمه‌های فیزیکی به جای صفحه لمسی، بازی‌های موبایل را تجربه کنید. استفاده از این کیبوردها می‌توانند به شما مزیت قابل توجهی در بازی بدهند. به خصوص اگر گیمر حرفه‌ای پی سی هستید، می‌توانید از توانایی‌های خود با استفاده از این کیبوردها در بازی‌های موبایل نیز بهره ببرید.

تریگرهای کمکی

یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی گیمینگ گوشی که توصیه می شود گیمرهای بازی‌های شوتر برای خرید آن اقدام کنند، تریگرهای کمکی هستند. تریگرهای کمکی دکمه‌های فیزیکی اضافی را به گوشی شما اضافه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها برای دستور دادن در بازی‌های مختلف استفاده کنید.

بهترین وسایل گیمر موبایل
یکی از بهترین وسایل گیمینگ موبایل که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید، تریگرهای کمکی هستند.

این تریگرها به شما مزیت قابل توجهی در بازی‌های رقابتی مانند PUBG Mobile و Call of Duty Mobile می دهند. شما می‌توانید دکمه شلیک روی صفحه نمایش را به این تریگرها متصل کرده و با فشار دادن تریگر، به راحتی در بازی شلیک کنید.

کلامِ پروچس

در این مطلب از وب سایت پروچس، شما را با بهترین وسایل جانبی گیمینگ موبایل که به عنوان یک گیمر حرفه‌ای موبایل بهتر است تهیه کنید، آشنا کردیم. شما می‌توانید در هر یک از این طبقه بندی‌ها، محصولات مختلف را خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

5 1 رای
چقدر این پست مفید بود؟ بیشترین امتیاز=سمت چپ
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها