9 نکته‌ای که قبل از شروع Frostpunk 2 باید بدانید

20
نکات مهم frostpunk 2

Frostpunk 2 یک بازی شهرسازی جدید، فوق العاده سخت و پر چالش است که در آن با تصمیمات اخلاقی و غیر اخلاقی که می گیرید، انسانیت را از آخرالزمان یخ زده نجات می دهید. به طور کلی Frostpunk 2 بازی ناراحت کننده ای است و همواره شما را اذیت کند. با این حال چند نکته بسیار مهم وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه کنید، چالش‌های بازی برای شما کمتر شده و می‌توانید بازی Frostpunk 2 را کمی راحت‌تر جلو ببرید. با پروچس همراه باشید تا شما را با نکات مهم Frostpunk 2 ، آشنا کنیم.

اخلاقیات خود را در زمان تجربه Frostpunk 2 کنار بگذارید

اولین چیزی که در شروع بازی Frostpunk 2 باید به آن توجه کنید این است که، شما واقعاً رهبر شهر نیو لندن(لندن جدید) نیستید. به همین دلیل تمام اصول اخلاقی که باید در زندگی روزمره خود به آن‌ها پایبند باشید، در جهان بازی فراست پانک 2 به کارتان نمی‌آیند و باید آماده باشید که در شرایط مختلف اخلاقیات را کنار بگذارید تا در بازی موفق شوید.

نکات مهم بازی frostpunk 2
برای موفقیت در بازی Frostpunk 2 ممکن است به وفور نیاز باشد تا تصمیمات غیر اخلاقی بگیرید.

همیشه به یاد داشته باشید که سوق دادن شما به سمت تصمیم گیری‌های احساسی، همان چیزی است که توسعه دهندگان بازی Frostpunk 2 از آن استفاده می‌کنند تا بازی را برای شما سخت و چالشی کنند.

ممکن است مجبور شوید قوانینی برای کار کردن کودکان تصویب کنید تا شهر خود را حفظ کنید. شاید نیاز داشته باشید تا سالمندان را به بیرون از شهر بفرستید تا مصرف منابع شما کاهش یابد. از سوی دیگر ممکن است مجبور شوید آخرین فُک روی زمین را بکشید که شهروندانتان از گرسنگی نمیرند.

با وجود این که شاید در زندگی واقعی این تصمیمات به هیچ عنوان اخلاقی نباشند، با این حال این تصمیمات سخت باعث می‌شود که مردم شهر شما زنده بمانند و این کل هدف بازی است.

اگر نمی‌توانید این طرز فکر را در خود ایجاد کنید که در زمان تجربه Frostpunk 2 باید تصمیمات سخت و غیر اخلاقی بگیرید، بهتر است تا به سراغ یک بازی شهرسازی دیگر بروید.

قبل از تصمیم گیری، به خوبی حساب و کتاب کنید

Frostpunk 2، در همان ابتدای بازی، پیشنهاداتی را به شما می‌دهد که به هیچ وجه مجبور به پذیرش آن‌ها نیستید. به عنوان مثال، در مقدمه بازی به شما گفته می‌شود که مقداری غذا برای یک طوفان بزرگ ذخیره کنید و هنگامی که به نظر می‌رسد نمی‌توانید به هدف خود برسید، بازی از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید آخرین فُک زمین یا سالمندان را قربانی کنید.

نکات مهم بازی فراست پانک 2
بازی Frostpunk 2 شما را با دو راهی‌های مختلفی مواجه می‌کند اما باید قبل از تصمیم گیری، به خوبی در مورد نتایج آن فکر کنید.

شما می‌توانید انتخاب کنید که هر دو گزینه را نادیده بگیرید و مشکل را بدون انجام کارهای افراطی حل کنید.

بازی می‌خواهد شما باور کنید که تنها راه پیروزی این است که به یک هیولا تبدیل شوید و در نهایت مجبور خواهید بود در برخی موارد تصمیماتی مثل یک دیکتاتور بگیرید. البته اجازه ندهید که راه سریع، شما را از یک راه حل بهتر دور کند. به عنوان مثال شما می‌توانید بحران غذایی را به جای کشتن حیوانات یا قربانی کردن سالمندان با ساخت چند ساختمان استراتژیک و قوانین اضافه کاری حل کنید.

گاهی اوقات این راه حل‌های سریع حتی ممکن است بعدها شما را به دردسر بیندازند، زیرا تصمیم گیری سخت می‌تواند اعتماد مردم به شما را کاهش دهد. بنابراین، قبل از این که تصمیمی بگیرید حساب و کتاب کنید و ببینید چه چیزهایی ممکن از پس تصمیمات شما رخ دهد. در واقع گاهی نیاز است تا بازی را متوقف کرده و روی موضوعات مختلف فکر کنید تا به یک استراتژی قابل قبول برسید.

همیشه بیش از نیاز خود ذخیره کنید

نکاتی مورد نیاز قبل از شروع frostpunk 2
در بازی Frostpunk 2 باید همیشه برای اتفاقات بد آماده باشید و بیش از اندازه منابع را ذخیره کنید

اطمینان از این که مردم شهر شما منابع کافی برای زندگی دارند، هدف اصلی در Frostpunk 2 است. برآوردن نیازهای مختلف مردم ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما هدف شما این است تا این نیازها را رفع کنید. برای داشتن یک شهر کاملاً موفق، پیشنهاد ما این است که همه منابع را به صورت اضافی و مازاد تولید کنید.

بازی فراست پانک 2 این قاعده کلی را دارد که اتفاقات غیر منتظره همیشه در بدترین زمان ممکن به سراغ شما می‌آیند و شما را دچار مشکل می‌کنند. راه مقابله با این وضعیت، داشتن مقدار اضافی از همه منابع است.

وقتی Whiteout یا یک طوفان بزرگ به سمت شما می‌آید، بازی فرض می‌کند که شما به دلیل گرسنگی یا سرما افرادی را از دست خواهید داد. در چنین شرایطی اگر همیشه غذا و سوخت اضافی ذخیره کنید، مردم شما می‌توانند ماه‌ها در برابر یک طوفان بزرگ زنده بمانند.

ساده‌ترین راه برای انبار کردن مقادیر زیاد اقلام، ساخت مناطق و ساختمان‌های اضافی، یافتن منابع در طبیعت و ارسال آن‌ها به نیو لندن یا الزامی کردن اضافه کاری برای کارگران است.

یاد بگیرید که رای گیری را زود کنترل کنید

کنترل کردن و مدیریت سیستم رای گیری برای تصویب سیاست‌های مهم و تغییرات در شهر شما در بازی Frostpunk 2 ضروری است. برای رسیدن به این هدف نیاز است تا به برخی از جناح‌های بازی وعده‌هایی بدهید و آن‌ها را به رای دادن به نفع حود ترغیب کنید.

رای گیری در بازی فراست پانک 2
سیستم رای گیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیم پلی در بازی Frostpunk 2 است.

برخی از این وعده‌ها مثل تحقیق یک فناوری خاص در ۴۰ روز، ساده هستند با این حال برخی دیگر ممکن است از شما بخواهند قانونی را اجرا کنید که به اهداف شما ضرر می‌زند. در چنین شرایطی باید سود و ضرر این وعده‌ها را بررسی کنید و به سرعت تصمیم مناسب بگیرید.

از سوی دیگر، همیشه می‌توانید وعده بدهید و آن را عملی نکنید. البته نمی‌توانید این کار را زیاد انجام دهید، زیرا جناحی که شما به آن خلف وعده کرده‌اید، دیگر با شما همکاری نخواهند کرد. در برخی موارد، اصلاح روابط با جناح‌ها مانند پرداخت رشوه آسان‌تر از اصلاح قوانین بد است. بنابراین، شهر خود را برای عمل به یک وعده خراب نکنید.

یادگیری چگونگی کنترل جناح‌ها در سیستم رای گیری بازی بخش کلیدی Frostpunk 2 است. به یاد داشته باشید، صِرف اینکه یک جناح می‌خواهد به قانونی رای بدهد، دلیل نمی شود که شما باید به تصویب آن کمک کنید. گاهی اوقات بهترین کار این است که اصلاً رای گیری را کنترل نکنید و ببینید اوضاع چگونه پیش می‌رود.

روی کمک جناح‌ها حساب کنید

جناح‌های بازی به نحوی هستند که می‌توانید در مواقع بحرانی از آن‌ها کمک بخواهید. برای مثال، درخواست بودجه چیزی است که بازی از همان ابتدا درباره‌اش به شما هشدار می‌دهد، زیرا می‌تواند به شدت به رابطه شما با متحدانتان آسیب بزند. پس اگر یک جناح مورد علاقه دارید که اغلب به آن توجه می‌کنید، درخواست کمک مالی یا خدماتی از آن‌ها، به سختی تأثیری بر اعتماد آن‌ها به شما خواهد داشت.

یک جناح را انتخاب کنید اما پل‌های پشت سرتان را خراب نکنید

یکی دیگر از نکات مهم Frostpunk 2 این است که وقتی نوبت به انتخاب بین جناح‌ها می‌رسد، به هیچ عنوان یک گروه را کاملاً نادیده نگیرید یا سعی نکنید آن گروه را از بین ببرید. در حالی که جناح‌های مورد علاقه خود را خواهید داشت و باید طرفی را انتخاب کنید، سعی کنید مستقیماً یک جناح را دشمن خود نکنید وگرنه در نهایت با مشکلات جدی مواجه خواهید شد.

فقط به این دلیل که یک جناح تنها ۴٪ از شهر شما را تشکیل می‌دهد، نباید به راحتی آن‌ها را سرکوب کنید. آن ۴٪ احتمالاً قبل از اینکه متوجه شوید به ۱۴٪ تبدیل می‌شوند و بعد ممکن است با شورش رو به رو شوید.

فقط مناطق جدید نسازید، مناطق موجود را ارتقا دهید

وقتی می خواهید تولید مواد غذایی یا منابع دیگر را در بازی افزایش دهید، اولین فکری که به ذهن شما می‌رسد ساخت مناطق جدید است. این در حالی است که در بازی Frostpunk 2 هر چه مناطقی که دارید را ارتقا دهید، تولید بیشتری خواهید داشت. پس به جای ساخت یک منطقه جدید بهتر است تا با ارتقا دادن منطقه موجود، به تولید بیشتری دست پیدا کنید.

این کار، هم زمان کمتری می‌برد و هم منابع کمتری مصرف می‌کند. پیشنهاد ما این است که دفعه بعد که خواستید تولید منابع خود را افزایش دهید، به جای این که یک منطقه جدید بسازید، مناطق موجود در شهر خود را ارتقا داده، سپس دو ساختمان sawmill در آن قرار دهید و افزایش چشمگیر تولید خود را مشاهده کنید.

از همان ابتدا به کاوش در بیابان یخ زده بپردازید

دانستنی های frostpunk 2
خارج از شهر نیو لندن و بیابان‌های یخ زده را فراموش نکنید و خیلی سریع به بیرون از شهر، نیرو اعزام کنید.

بیابان یخ زده خارج از شهر، در اوایل بازی به راحتی فراموش شده و توسط گیمرها نادیده گرفته می‌شود. این در حالی است که همان قدر که مشکلاتی در شهر شما وجود دارد، راه حل‌هایی نیز در بیرون از شهر و در بیابان‌های یخ زده برای آنها وجود دارد.

به عنوان مثال، ممکن است یک منبع غذایی در خارج از شهر پیدا کنید که بتوانید مسیری به آن بسازید و به شما این امکان را می‌دهد تا برای مدتی مقدار زیادی غذای اضافی وارد کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا یا مشکلی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید تثبیت کنید یا مقدار زیادی غذا را انبار کنید.

اگر داستان بازی را دنبال می‌کنید، در نهایت به اعزام نیروهایی به بیابان نیاز خواهید داشت تا سوخت جدیدی برای ژنراتور خود پیدا کنید اما اعزام‌ها زمان زیادی می‌برند و ایجاد یک گروه از افراد که این کار را برای شما انجام دهند، هزینه بر است، بنابراین بهتر است زودتر فرستادن نیرو به بیرون از شهر را شروع کنید.

برای مشکلات آینده از قبل برنامه ریزی کنید، حتی قبل از اینکه بدانید مشکل چیست

تمام نکات مهم Frostpunk 2 که گفته شد، به شما کمک می‌کند تا به سمت یک هدف مهم حرکت کنید، این هدف آن است که همیشه برای هر شرایطی آماده باشید. تنها چیزی که در Frostpunk 2 صد در صد می‌دانید اتفاق می‌افتد این است که بازی در حالی که با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنید، شما را با یک مشکل بزرگتر مواجه خواهد کرد.

راه زنده ماندن در بازی Frostpunk 2 این است که تا حد ممکن همه چیز را پیش بینی کنید. نگذارید از نظر غذایی عقب بمانید. مشکل جرم و جنایت خود را قبل از این که بازی به شما بگوید طوفانی در راه است، حل کنید.

هرچه بیشتر بتوانید شهر خود را با داشتن منابع اضافی، کنترل جناح‌ها و استفاده هوشمندانه از جمعیت در شرایط ایده آل نگه دارید، راحت‌تر خواهید توانست تمام توجه خود را به یک مشکلی که با آن رو به رو می‌شوید، اختصاص دهید.

حرف آخر

در این مطلب از وب سایت پروچس، شما را با 9 مورد از نکات مهم Frostpunk 2 آشنا کردیم. با توجه به این نکات مهم Frostpunk 2، می‌توانید احتمال موفقیت خود را در بازی Frostpunk 2 افزایش داده و برای مواجه شدن با چالش‌های بازی Frostpunk 2 از پیش آماده شوید.

0 0 رای ها
چقدر این پست مفید بود؟ بیشترین امتیاز=سمت چپ
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها