همه چیز در مورد هتل لگولند دبی

9
هتل لگولند دبی

اگر می خواهید در دبی حسابی به کودک تان خوش بگذرد، هتل لگولند دبی یک پیشنهاد عالی و بهترین هتل دبی برای کودکان شماست. این هتل بزرگ که بیش از 28000 متر مربع وسعت دارد، دنیایی جذاب از لگوهای متنوع است.

به محض ورود به هتل، احساس می کنید که به دنیای لگوها وارد شده اید. در این هتلِ متفاوت، همه چیز با الهام از دنیای لگو طراحی و اجرا شده است.

هتل لگولند دبی، خلاقیت و نوآوری بزرگی در دنیای معماری محسوب می شود.

هتل لگولند دبی

این هتل جذاب، در شهر دبی و با امکانات فوق العاده ای اجرا شده است. شاید برایتان جالب باشد که ایده اولیه ساخت این هتل از کجا آمده است؟ گروه معماری بیگ در دانمارک و معمار خلاقی به نام بیارکه اینگلس ایده این هتل را با الهام از قطعات لگو ارائه دادند.

رستوران، کافه، تفریحات آبی، کارگاه های مختلف و بسیاری تفریحات متنوع دیگر در این هتل قرار دارد. کودکان با دیدن این هتل به وجد می آیند و البته خودتان هم به عنوان یک بزرگسال از دیدن فضاهای مختلف لگولند لذت خواهید برد.

  • سالن پذیرش این هتل به صورت یک کشتی بزرگ و جذاب طراحی شده و هنگام ورود، چندین اژدها به نام اولی از شما استقبال خواهند کرد به شکلی که گویا وارد یک تونل شده اید.
  • ویژگی جالب این هتل این است که اجازه می دهد کودک تان خودش امور پذیرش را دنبال کند و لذت بیشتری را از این طریق تجربه نماید.
  • برایتان پیش آمده که کودکتان هنگام انتظار برای تحویل گرفتن اتاق در هتل کلافه شود؟ جذابیت و سرگرمی های لگولند به قدری است که هیچ کودکی زمان بیکاری و کلافگی در آن نخواهد داشت.
  • می توانید در زمان های مختلف همراه کودک تان از امکانات متنوع کارگاه های هتل بهره مند شوید. در تمامی این کارگاه ها پرورش خلاقیت و البته ایجاد حس لذت برای کودکان در نظر گرفته شده است.
  • دیگر نکته جالب این هتل این است که کارمندانش لباس شخصیت های کارتونی محبوب را می پوشند و توجه کودکان و بزرگسالان را به خود جلب می کنند.
بخشی از قسمت پذیرش هتل لگولند
در این هتل کودکان می توانند خودشان امور پذیرش را انجام دهند.

امکانات لگولند دبی

در این هتل سعی شده است تا همه امکانات لازم در اختیار میهمانان قرار بگیرد. رستوران، استخر، اتاق های بازی و غیره از جمله امکانات این هتل هستند.

  • کافی شاپ با کلیه امکانات لازم
  • استخر روباز
  • اینترنت پر سرعت در تمامی اتاق و سوئیت ها
  • پارکینگ شخصی برای همه میهمانان
  • پارک آبی رایگان
  • زمین های بازی متنوع برای کودکان و بزرگسالان
  • بوفه رایگان صبحانه در ساعات صبح
  • دو رستوران با غذاهای متنوع محلی و بین المللی
  • اتاق های مختلف با تم های متنوع
  • خدمات نگهداری از کودکان مثل پرستار و غیره
  • منوهای مخصوص کودکان در رستوران ها
  • بسته خوش آمدگویی به همه میهمانان از طرف شرکت لگو
  • بار
  • شهربازی

♦ در این هتل خدمات مختلفی برای دسترسی راحت تر به پارکینگ، آسانسور و غیره برای افراد ناتوان جسمی وجود دارد.

امکانات هتل لگولند دبی
هتل امکانات زیادی از جمله سینما، رستوران، کافی شاپ و غیره دارد.

اتاق های هتل لگولند دبی

اتاق های این هتل با تم های جذاب و متفاوت چیده شده است. دکوراسیون اتاق ها به شکلی است که میان همه اجزاء هماهنگی وجود دارد و به همین دلیل خیلی چشم نواز است.

از آن جایی که همه چیز در این هتل شکلی کودکانه و زیبا دارد نام اتاق ها با توجه به کارتون های معروف انتخاب شده است. شما می توانید اتاق تان را از میان اتاق های مختلفِ نینجا، دزدان دریایی، ماجراجویی و غیره انتخاب کنید. تم هر اتاق کاملا با نام اتاق هماهنگ است.

فضای داخی اتاق های هتل لگولند
هر اتاق تم مشخص و متفاوتی نسبت به دیگر اتاق ها دارد.

در هر اتاق حداکثر 5 نفر می توانند اقامت داشته باشند. همچنین اتاق ها فضای جداگانه و مشخصی برای استراحت و سرگرمی کودکان دارند.

اگر تعداد اعضای خانواده تان بیشتر از 5 نفر است، می توانید از سوئیت های بزرگتر 8 نفره استفاده کنید. در این سوئیت ها هم امکانات کاملی مانند اتاق های کوچکتر در اختیار شما قرار می گیرد.

رستوران های هتل لگولند

این هتل شامل کافی شاپ، بار و رستوران های مختلفی است. در منوی رستوران ها غذاهای محبوب همه کشورها وجود دارد. علاوه بر این رستوران ها منوی مخصوصی برای کودکان دارند. در حقیقت در لگولند توجه به کودکان نسبت به دیگر هتل ها بیشتر است.

رستوران لگویی، رستوران آجری، رستوران بوفه و رستوران اسکالی لاین از جمله رستوران های این هتل هستند.

شهربازی لگولند

شهربازی لگولند دبی
به عنوان بزرگسال می توانید برای بسیاری از بازی ها همراه فرزندتان باشید.

شهربازی این هتل در سال 2016 افتتاح شده است. کودکان 2 تا 12 سال در این شهربازی می توانند سرگرمی های مختلفی را تجربه کنند. شهربازی معمولا در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 تا 18 و در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 10 تا 20 باز است.

♦ بلیط در این مجموعه برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

دسترسی های هتل لگولند دبی

امکانات داخلی هتل زیاد است و برای برخی تفریحات نیازی به مراجعه به بیرون از هتل ندارید. با این حال جاذبه های گردشگری مختلفی در نزدیکی هتل قرر دارد که خیلی ساده می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

بخشی از فضای داخلی هتل لگولند
لگولند در نزدیکی بسیاری از جاذیه های دیدنی قرار گرفته است.

پارک بالیوود

این پارک به لگولند خیلی نزدیک است به شکلی که کافی است چند دقیقه از هتل تا پارک پیاده روی کنید.

پارک آبی لگولند

برای رسیدن به این پارک کافی است ده دقیقه پیاده روی کنید. تفریحات ابی جذاب و مختلفی در این پارک منتظر شماست.

ساحل جمیرا

برای رسیدن به این ساحل، باید از لگو لند حدود نیم ساعت رانندگی کنید. در این ساحل تفریحات آبی، رستوران، آلاچیق، کافی شاپ و امکانات مختلفی در اختیار شماست.

برج خلیفه

هتل از این برج حدود 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

دبی مال

دبی مال از بزرگ ترین مراکز خرید دبی است که با 40 دقیقه رانندگی می توانید از هتل به آن برسید. اگر اهل خرید از برندهای معتبر هستید این مال می تواند حسابی سرگرم تان کند.

سخن پایانی

لگولند از جذاب ترین دیدنی های دبی است که می توانید اقامت دلپذیری را در آن تجربه کنید. سرگرمی و جذابیت های داخل هتل به قدری است که احتمالا کودکان تان علاقه زیادی به خروج از هتل نخواهند داشت.


سوالات پرتکرار و متداول

لگولند امکان اقامت هم دارد؟

بله این فضا یک هتل است.

شهربازی لگولند برای همه کودکان رایگان است؟

خیر تنها برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

معمار لگولند ایرانی بوده است؟

خیر یک گروه معماری در دانمارک روی معماری این هتل کار کرده اند.

0 0 رای ها
چقدر این پست مفید بود؟ بیشترین امتیاز=سمت چپ
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها