چگونه در ماین کرافت شیشه بسازیم؟

180
آموزش ساخت شیشه در ماین کرافت

یکی از مهم‌ترین موارد در بازی Minecraft، ساخت خانه است. اگر خانه شما فقط از بلوک‌هایی مثل چوب ساخته شده و پنجره‌ای نداشته باشد، ظاهر آن زشت شده و همچنین مانع ورود نور به خانه می شود. در چنین شرایطی می‌توانید با قرار دادن شیشه بر روی دیوار خانه خود، این مشکل را برطرف کنید. موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که بلوک های شیشه در Minecraft به صورت مستقیم در دسترس نیستند و باید با فرایند خاصی برای ساخت آن‌ها اقدام کنید. در همین راستا در این مطلب از وب سایت پروچس قصد داریم تا به آموزش ساخت شیشه در ماین کرافت بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

پیش نیازهای ساخت شیشه در Minecraft

خوشبختانه اگر می‌خواهید خانه خود را به سرعت در Minecraft بسازید، شیشه یکی از ساده‌ترین بلوک‌هایی است که می‌توانید در بازی سریعاً به دست بیاورید.

تنها چیزی که برای ساخت شیشه در ماینکرافت نیاز دارید یک کوره یا Furnace، مقداری زغال سنگ یا Coal و بلوک‌های شن یا Sand است.

شما می‌توانید بلوک‌های Sand را به راحتی با کمی گشت و گذار در دنیای بازی پیدا کنید. بلوک‌های شن بیشتر در کنار یا زیر آب و همچنین در بیابان یافت می‌شوند. این بلوک‌ها مثل خاک در بازی به وفور پیدا می‌شود و اگر در منطقه مناسب جستجو کنید، مشکلی برای تهیه مقدار قابل توجهی شن نخواهید داشت. ظاهر بلوک‌های شن در بازی به شکل زیر است.

چگونه در Minecraft شیشه بسازیم
بلاک Sand یا شن در بازی Minecraft

از سوی دیگر با گشتن در کوهستان، می‌توانید بلوک‌های Coal Ore(سنگ معدن زغال سنگ) را پیدا کنید که به شکل زیر هستند.

نحوه ساخت شیشه در Minecraft
بلاک Coal Ore در بازی Minecraft

با هر بلوک Coal Ore می‌توانید، 9 زغال سنگ یا Coal به دست بیاورید.

به دست آوردن زغال از Coal Ore در ماینکرافت
دستور العمل به دست آوردن زغال از Coal Ore در Minecraft

همچنین اگر 8 بلوک سنگ را به شکل زیر در کنار هم قرار دهید، می‌توانید کوره یا Furnace بسازید.

ساخت کوره یا Furnace در Minecraft
دستور العمل ساخت کوره یا Furnace در Minecraft

با فراهم کردن این پیش نیازها، می‌توانید در گام بعدی به راحتی برای ساخت شیشه اقدام کنید.

آموزش ساخت شیشه در ماین کرافت

برای ساختن یک بلوک شیشه در Minecraft، باید یک بلوک شن یا Sand را با استفاده از کوره یا Furnace ذوب کنید. برای ذوب کردن باید زغال سنگ یا منابع حرارتی دیگری به اندازه کافی داشته باشید تا کوره را برای ساختن تمام شیشه‌هایی که می‌خواهید، روشن نگه دارید. به منظور تبدیل شن به شیشه می‌توانید به شکل زیر بلوک‌ها را در کوره قرار دهید:

نحوه ساخت Glass در Minecraft
دستور العمل ساخت شیشه یا Glass در Minecraft

هنگامی که قصد استفاده از شیشه در Minecraft را دارید باید در مورد انتخاب محل نصب آن‌ دقت کنید چرا که پس از قرار دادن یک بلوک شیشه، نمی‌توانید آن را دوباره از جای خود خارج کرده و جا به جا کنید.

پیشنهاد مرتبط: بهترین سید های ماین کرافت

اما چگونه در ماینکرافت شیشه رنگی بسازیم؟ به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک بلوک شیشه‌ای فیروزه رنگ داشته باشید، باید از رنگ سبز استفاده کنید. بلوک‌های شیشه ای رنگی را به جای کوره، می‌توان در یک میز Crafting ایجاد کرد. با داشتن رنگ، می‌توانید با استفاده از دستورالعمل زیر برای ساخت یک بلوک شیشه‌ای رنگی اقدام کنید:

چگونه در ماینکرافت شیشه رنگی بسازیم
دستور العمل ساخت شیشه رنگی در Minecraft

حرف آخر

در این مطلب از وب سایت پروچس شما را با نحوه ساخت شیشه در Minecraft آشنا کردیم. با توجه به موارد گفته شده در این مطلب، می‌توانید به راحتی پیش نیازهای ساخت شیشه در بازی را به دست آورده و به سرعت بلوک‌های شیشه در Minecraft بسازید.

0 0 رای ها
چقدر این پست مفید بود؟ بیشترین امتیاز=سمت چپ
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها