معرفی بهترین سیدهای ماین کرافت

14
بهترین سیدهای ماین کرافت

ماین کرافت یکی از بازی‌های جهان باز محبوب است که به شما این امکان را می‌دهد تا در دنیاهای بی پایان و منحصر به فرد کاوش کنید. در این دنیاها، بازیکنان می‌توانند آیتم‌ها و ساختمان‌های مورد علاقه خود را بسازند، کاوش کرده و ماجراجویی کنند. یکی از ویژگی‌های این بازی، سیدهای ماین کرافت است.

سیدها (Seed) در واقع کدهایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا به دنیاهای خاصی در بازی دسترسی پیدا کنید. برخی از سیدهای ماینکرافت، بسیار جذاب و خاص هستند. با پروچس همراه باشید تا شما را با بهترین سیدهای ماین کرافت آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های هر سید اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

Cliffside village

بهترین سیدهای ماینکرافت
Cliffside village جز زیباترین سیدهای ماین کرافت است.

کد سید Cliffside village ماینکرافت: 6391130274229160289

یکی از برترین سیدهای ماین کرافت، Cliffside village است. در این دنیا شاهد صخره‌های سنگی و زیگ زاگی شکل در کنار یک ساحل شنی زیبا هستیم. همچنین در وسط این نقشه، می‌توانید یک روستای زیبا را مشاهده کنید و در اطراف آن برای ساخت و ساز ساختمان‌های مورد علاقه خود اقدام کنید.

Badlands lake

کد سید Badlands lake ماین کرافت: 7598363429859286340

بهترین مکان‌های بازی ماین کرافت
در سید Badlands lake می‌توانید یک دریاچه با فضا خالی در اطرافش، برای ساخت و ساز پیدا کنید.

اگر در دنیای ماین کرافت به دنبال محیطی هستید که دریاچه زیبا داشته باشد، می‌توانید به سراغ سید Badlands lake بروید. این سید دارای دریاچه ای است که در اطراف آن فضای خالی برای ساخت و ساز وجود دارد و می‌توانید برای ساختمان‌هایی که می‌سازید، ویو فوق العاده ای از این دریاچه داشته باشید. همچنین در اطراف این دریاچه می‌توانید با کمی کندن، به معادن و با جستجو به جنگل‌های زیبا برسید.

Cherry lake seed

کد سید Cherry lake seed ماینکرافت: 69420018030897796

بهترین سیدهای بازی minecraft
اگر عاشق درختان شکوفه دار هستید، حتماً به سراغ سید Cherry lake seed بیایید.

اگر علاقه مند به شکوفه‌های گیلاس در دنیای ماین کرافت هستید، یکی از بهترین سیدهایی که می‌توانید به سراغ آن بروید، Cherry lake seed است. در این سید شاهد یک روستای بزرگ در کنار دریاچه و مجموعه ای بزرگ از شکوفه‌های گیلاس هستیم.

Village in hell

کد سید Village in hell در ماین کرافت: 712252439217434

بهترین سیدها در بازی ماین کرافت
یکی از خاص‌ترین سیدها در بازی ماین کرافت، Village in hell است.

یکی دیگر از بهترین سیدهای ماین کرافت، سید Village in hell است. در این سید شاهد قرارگیری یک روستای زیبا در اعماق یک غار بزرگ هستیم که مکان خوبی را برای ساخت و ساز فراهم میکند. همچنین در اطراف این روستا شاهد مواد مذاب هستیم که مکان آن را خاص تر می‌کند.

Ancient Stronghold

کد سید Ancient Stronghold در ماینکرافت: 2814259876962170059

جذابترین سیدها در بازی ماینکرافت
در سید Ancient Stronghold یک دژ قدیمی و یک شهر باستانی را می‌توانید پیدا کنید.

Ancient Stronghold جز خاص‌ترین و بهترین سیدهای minecraft است. این سید یک دژ با یک شهر باستانی خاص دارد. البته برای پیدا کردن آن نیاز است تا کمی در بازی کاوش کنید و پس از چند روز در نهایت می‌توانید این دژ زیبا و خاص را در بازی پیدا کنید.

Frozen river Taiga village

کد سید Frozen river Taiga village در بازی ماینکرافت: 9009245503860775875

کدهای سید بازی ماین کرافت
سید Frozen river Taiga village شما را وارد منطقه‌ای با زیست بوم تایگا می‌کند

روستاهای تایگا یکی از زیباترین مناظری است که می‌توانید در دنیای واقعی مشاهده کنید. در صورتی که قصد دارید تا در بازی ماین کرافت نیز وارد محیطی با چنین فضایی شوید، می‌توانید به سراغ سید Frozen river Taiga village بروید.

در این سید یک روستای بزرگ و زیبا در تایگا برفی وجود دارد که بر روی یک رودخانه یخ زده، قرار گرفته و آن را خاص‌تر کرده است. البته به دلیل شرایط آب و هوایی این سید، ساخت و ساز در آن سخت است، اما نمی‌توان از زیبایی آن گذشت.

Trial Chamber seed

کد سید Trial Chamber seed در ماینکرافت: 393235010621814182

تصویری از سید Trial Chamber seed در ماینکرافت
سید Trial Chamber seed شما را وارد یک اتاق با چالش‌های جذاب می‌کند.

اگر به دنبال چالش در بازی ماین کرافت هستید، به عنوان یکی از بهترین سید های ماین کرافت به سراغ Trial Chamber seed بروید. بعد از ورود به این سید باید به روستایی بروید که در مختصات x = 176 و z = 64 وجود دارد. پس از جمع آوری آیتم‌های مورد نظر خود، می‌توانید به سمت ورودی غار بزرگ این نقشه در سمت جنوب غربی بروید.

پس از آن که از آبشارها برای پایین آمدن ایمن و حرکت به داخل غار استفاده کردید، در داخل غار می‌توانید دیواری آجری را پیدا کنید. با شکستن این دیوار وارد یک اتاق آزمایش می‌شوید که در آن با چالش‌های مختلفی رو به رو خواهید شد.

Skull island seed

کد سید Skull island seed در بازی ماینکرافت: 1040934860

مهمترین سیدهای بازی ماین کرافت
در سید Skull island seed یک جزیره به شکل جمجمه وجود دارد.

Skull island seed یکی از بهترین سیدهای ماین کرافت است که با ورود به آن با یک جزیره بزرگ مواجه خواهید شد که شبیه به یک جمجمه است. به طوری که حتی شاهد شکاف‌های کوچک به عنوان بینی در آن هستیم.

چیزی که این سید را خاص‌تر کرده این است که این جزیره جمجمه‌ای یک غار لوکس زیبا را در خود جای داده است که بسیار دیدنی بوده و می‌توانید در آن آیتم‌های خاصی را لوت کنید.

Shipwreck survival seed

کد سید Shipwreck survival seed در ماینکرافت: -8065848147699287859

یافتن کشتی‌های غرق شده یکی از بهترین روش‌ها برای جمع آوری منابع ارزشمند در ابتدای بازی ماین کرافت است، اما اگر به دنبال چالش در این بازی هستید، می‌توانید به سراغ سید Shipwreck survival seed بروید.

در این سید، شما روی یک کشتی غرق شده در اقیانوس قرار می‌گیرد و با اسپاون شدن روی دکل کشتی غرق شده، باید با احتیاط به زیر آب بروید تا صندوق‌های کشتی را بررسی کنید و هر چیزی که می‌توانید پیدا کنید. سپس باید با استفاده از این منابع قایق بسازید و از این کشتی در حال غرق فرار کنید.

Scenic Minecraft seed for 1.20

کد سید Scenic Minecraft seed for 1.20 در ماینکرافت: 7050622155736149866

تصویری از سید Scenic Minecraft seed for 1.20
Scenic Minecraft seed for 1.20 جز سیدهای جذاب و خاص در بازی ماین کرافت است.

اگر به دنبال زیباترین و بهترین سید در بازی ماین کرافت هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ Scenic Minecraft seed for 1.20 بروید. با ورود به این سید می‌توانید مناظر یخی فوق العاده زیبایی را مشاهده کنید. همچنین زیست بومی شامل باغ‌های شکوفه گیلاس نیز درست در کنار یکی از کوه‌های یخی این سید وجود دارد که آن را خاص‌تر کرده است.

ترکیب رنگ مناظر این سید که سفید و صورتی هستند، آن را خاص و جذاب کرده است. همچنین در یک دشت در بین کوه‌های این سید می‌توانید یک چمن زار دایره‌ای را پیدا کنید که جذاب است.

Multiple Desert Temple seed

کد سید Multiple Desert Temple seed در بازی ماین کرافت: 6379870233718797262

سید بیابانی در ماین کرافت
سید Multiple Desert Temple seed شما را وارد یک محیط بیابانی با چهار معبد می‌کند.

اگر علاقه مند به محیط‌های بیابانی بازی ماین کرافت هستید، یکی از بهترین سیدهای بازی ماین کرافت،Multiple Desert Temple seed است. در این سید چهار معبد در یک نقشه صحرایی وجود دارند. همچنین می‌توانید یک دهکده را در این سید پیدا کنید.

Minecraft title screen seeds

کد سید Minecraft title screen seeds در ماینکرافت: -1696067516

بهترین سید در بازی minecraft
با سید Minecraft title screen seeds می‌توانید وارد محیط باتلاقی شوید که در صفحه اول بازی به شما نمایش داده می‌شود.

در صفحه اول بازی ماین کرافت با یک نمای زیبا مواجه خواهید شد که دریاچه‌ای با درختان زیبا در اطراف آن است. شما می‌توانید در سید Minecraft title screen seeds وارد این منطقه زیبا شوید که زیست بوم باتلاقی و خاص دارد.

کلامِ پروچس

در این مطلب از وب سایت پروچس شما را با بهترین سیدهای ماین کرافت آشنا کرده و تلاش کردیم تا در مورد ویژگی‌های هر یک از این سیدها و همچنبن شماره آن سید، اطلاعات جامعی را ارایه دهیم. با توجه به موارد گفته شده در این مطلب، می‌توانید زیباترین و خاص‌ترین مکان‌های بازی ماین کرافت را پیدا کنید.

0 0 رای ها
چقدر این پست مفید بود؟ بیشترین امتیاز=سمت چپ
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها